Bugun...

MANAVGAT SÜLEYMAN OKUDAN HOCAYI BAĞRINA BASIYOR..

Manavgat Sevdalıları Hareketi olarak Manavgat’ta ayrıcı değil birleştirici bir tutum sergilediklerini belirten Prof. Dr. Süleyman Okudan,Manavgat’ı seven gerçek Manavgat’lılarla beraber çıktıkları bu yolda vatandaşlardan aldıkları davetler üzerine ziyaretlerine aralıksız devam ediyor..

facebook-paylas
Güncelleme: 28-08-2022 12:01:39 Tarih: 28-08-2022 11:25

MANAVGAT SÜLEYMAN OKUDAN HOCAYI BAĞRINA BASIYOR..

Hiç kimseyi ayırım yapmadan Tüm davetlere yetişmeye çalışan Okudan görüştüğü,tanıştığı vatandaşlarla ilgili düşüncelerini gönül rahatlığıyla paylaşarak ortaya güzel bir beraberlik,birliktelik ve el ele her şey Manavgat için örnekleri vermeye devam ediyor.

Bu haberimizde de Okudan hocanın yaptığı ziyaretlerle ilgili yeni görüşmeleri  ve sohbetleri  şunlar.;

8s  · 21.08.22

Manavgat ziyaretimde Akdeniz Ford Metin Derin kardeşimi ziyaret etmeye gittiğimde ortağı Hasan Dinç oradaydı. Beraber çay içip sohbet ettik. Onu tanıdığım için mutluyum.

9s  · 23.08.22

Geçen haftalarda ki Seydişehir ziyaretimde Pınarbaşı'nda kahvede sohbet ettikten sonra daha önce tanıştığım ve benimle bu yolda beraber yürüyen Nesimi Tümbül, Mustafa Atabakan, Emin Çetin, İsmail Çiloğlu, Ekrem Yılmaz ile bir araya gelerek Manavgat Sevdalıları Hareketi'nin gidişatı hakkında sohbet ettik. Pınarbaşı kahvesinde beraber olduğum arkadaşların isimlerini benim yüzünden bir sıkıntı yaşamasınlar diye vermiyorum. Ama bilsinler ki onları hemşerim olarak çok seviyorum. Bir gün onlarında bu harekete katılmalarını bekliyorum.

3s  · 25.08.22

Sivas'tan Manavgat'a  35 yıl önce gelerek yerleşen Gülbinler Yapı Market sahibi Sedat Gülbin ile klinimizde ameliyat olan babasının kontrollerini yaptıktan sonra çay içerek sohbet ettik. Sedat kardeşim artık tam bir Manavgat'lı olmuş. Onu tanıdığım için mutluyum.

9s  · 23.08.22

Geçen haftalarda Manavgat'a gitmediğim bir hafta sonu devamlı olarak beni davet eden Seydişehir'de ki Manavgat'lı hemşerilerimi ziyarete gittim. Aslında tek tek davet edenleri dolaşmak isterdim ama duyduğuma göre Pınarbaşı Kahvesi hepsinin toplanma yeri olduğu için oraya gittim. Manavgat'ın sıcağından kaçan neredeyse Manavgat'ın hepsi buradaydı. Kendimi bir anda Manavgat'ta hissettim. Kahvede çay içerek sohbet ettik. Onlara dilim döndüğünce Manavgat Sevdalıları Hareketi'nin amacını anlattım. Çok çoşkulu bir toplululuktu. Onlarla olmaktan çok mutlu oldum. İnşallah ilerleyen günlerde zaman zaman Seydişehir'e uğrayarak buradaki hemşerilerimle görüşmeye devam edeceğim. Manavgat'ın sıcaklarından sonra burası benim içinde iyi oldu. İlerleyen günlerde yaylalarda ki Manavgat'lı dostlarımızı yaylalarında ziyaret edeceğim. Daha önce de söylediğim gibi inşallah yerel seçimlere kadar Manavgat'lı nerede ise ben orada olmaya devam edeceğim.

9s  · 22.08.22

Geçen hafta muayene gelen Bağımsız Türkiye Partisi Manavgat Eski İlçe Başkanı Ahmet Yitmez, muayeneden sonra birlikte oturup sohbet ettik. Kendisi gelirken "Hoşgeldin Atatürk" isimli bir kitap da armağan etti. Kendisine teşekkür ediyorum. Onu tanıdığım için mutluyum.

9s  · 23.08.22

Akrabam Hüseyin Kaplan'ın evinden çıkarken yan komşuları Oymapınarlı Hasan Yıldız ve Sarılarlı Tayyar kardeşim ile de tanışarak ayak üzeri sohbet ettik.

8s  · 21.08.22

Geçen haftalarda Manavgat ziyaretimde çok yakın bir kardeşim bana Ali Oğurcan isimli Bozkırlı genç bir kardeşimin benden randevu  almak İçin ulaşamadığı için bana biraz buruk olduğunu  öğrendim. Onun gönlünü almak için ziyaretine gittim. Ziyaretim sırasında kardeşi Hasan Oğurcan ve çalışanı Cemal Cengiz ile de tanıştım. Bana istediği zaman ulaşabilmesi için telefonumu verdim. Aramızda sorun kalmadı. Maşallah genç yaşta iş hayatına atılmış başarılı bir kardeşim. Onunla keyifli bir sohbet yaptık. Ali kardeşim Manavgat’la bütünleşmiş artık bir Manavgatlı olmuş. Yeni açtığı işyerinde ona bol kazançlar diliyorum. Onu tanındığıma mutlu oldum.

22d  · 26.08.22

Geçen haftalardaki Manavgat seyahatlerimden birisini de, yakın dostum Ali Gök'ün oğlu Hüseyin Gök'ün daveti üzerine iş yerini ziyaret ettim. Çay ve kahve içerek güzel bir sohbet ettik. Beraber hatıra fotoğrafı çektirdik ama beni davet eden Hüseyin Gök fotoğraf karesine girmemiş. Kendisini nazik davetinden dolayı teşekkür ediyorum. İnşallah bir sonraki sefere kendisinin de olduğu bir fotoğraf çektireceğiz. Misafirperverlikleri için teşekkür ediyorum.

9s  · 23.08.22

Uzun zamandır aklımda olan bir ziyareti gerçekleştirdim. Aslen Boztepe'li olan ama hem Manavgat hem Seydişehir'de müteahhit işi yapan Seydişehir'de ki yazlık evinden Seyit Sözen kardeşimi ziyaret ettim. Bu arada abisi Süleyman Sözen, oğlu Kemal Sözen ve eşleri ile tanışma imkanı buldum. Oğlu Kemal'in durumu çok enteresandı. Tıp fakültesi 4. Sınıfta ayrılmış ve 4 tane üniversite bitirmiş zehir gibi bir delikanlı idi. Şimdi babası ile birlikte beraber çalışıyor. Okuduğu bölümler  onu çok geliştirmiş ve donanımlı bir birey olmuş. Onları tanıdığım için çok mutluyum. Seyid kardeşimin ''Hocam ölüm dışında yanındayız, birlikteyiz'' demesi beni çok mutlu etti. Kendilerine minnettarım, Allah mahcup etmesin diyorum.

8s  · 21.08.22

Aynı bölgede dolaşırken kayınpederi hastamız olsan Ceylan Tarım sahibi Mevlüt Ceylan'ı işyerinde ziyaret ettim. Kayınpederi Ömer Ay benim hastamdı. Beni yan taraftaki elektrikçi Yılmaz ile de tanıştırdılar. Hep birlikte güzel bir sohbet gerçekleştirdik. Şahsıma gösterdikleri misafirperverlik ve ilgi için teşekkür ediyorum. Bol kazanç diliyorum. Kendilerini tanıdığım için mutlu oldum.

2s  · 25.08.22

Geçen haftalarda ki ziyaretlerimden birisini de Çay Ocağı sahibi  Kazım kardeşim ve değerli eşi ile tanıştım. Ayak üzeri Manavgat ile ilgili konuştuk. Onları tanıdığım için mutluyum. Kendilerine bol kazanç diliyorum.

19d  · 26.08.22

Geçen haftalarda Manavgat'ta telefonuma koruma ve kılıf almak için dolaşırken, Erkan Kendirci'ye ait iş yerine girdim. Meğer bu kardeşim Konya'ya bir kaç kere gelen tanıdık bir kardeşimmiş. Bizi nezaketle karşıladı. Aslı Gaziantep'li olan bu kardeşim Manavgat'a 13 sene önce ekmek parasını kazanmak için gelmiş. Beni eşi Süheyla hanım ve çocukları ile tanıştırdı. Misafirperverlikleri için Erkan kardeşim ve ailesine teşekkür ediyorum. Kendilerine bol kazanç diliyorum.

2s  · 25.08.22

Geçen haftalarda Manavgat ziyaretimde çok eski bir tanıdığım olan Perdeci Burhanettin Kaya'yı ziyaret etmek istedim. Ziyaretim sırasında orada bulunan eşi Ayşe hanımla da tanışma fırsatım oldu. Ayak üzeri sohbet ettik. Onları tanıdığım için mutluyum. Kendilerine bol kazanç diliyorum.

Süleyman Okudan27.08.22

Yusuf Öz kardeşimden ayrıldıktan sonra çok sevgili bir dostum olan Hüseyin Şimşek'i ziyaret etmek için, kendisine ait Şimşek Restorant ve Rafting'i ziyaret ettim. Kendisi son derece kibar ve nazik bir kardeşim. Şahıma gösterdiği misafirperverlik için teşekkür ediyorum. Onun gibi dostum olduğu için mutluyum. Kendisine bol kazanç diliyorum.

8s  · 22.08.22

Geçen haftalarda muayene gelen Yaşar Sarı ve oğlu Mustafa Sarı, muayeneden sonra hep birlikte oturup sohbet ettik. Oğlu Mustafa Sarı'nın isteği  fotoğraf çektildik.

3s  · 27.08.22

Geçen haftalarda Kırkkavak, Yeşilbağ, Değirmenözü, Çaltepe, Beşkonak, Burmahan gibi köyleri dolaşmıştım ama zaman yetmediği için o taraflardaki bir kısım köylere gidememiştim. Özellikle Beşkonak'ta çok fazla dostum vardı. Bu dostlarımdan biri olan Kamping işi yapan Yusuf Öz kardeşimi Beşkonak Kamping iş yerinde ziyaret ettim. Orada eniştesi Beşkonak Merkez İmamı Adem Güzelce ile de tanıştık. Muhteşem bir manzara eşliğinde keyifli bir sohbet yaptık ve bir an için Manavgat'ta doğmamın benim için ne kadar şanslı olduğunu düşündüm. Sevgili Yusuf kardeşim ve eniştesi ile tanıştığım için çok mutluyum.

1s  · 27.08.22

Hüseyin Şimşek kardeşim kendisini ziyaret ettikten sonra, şahsıma jest yaparak o bölgede ki yaptığım ziyaretlere rehberlik yapmak için bana katıldı. İlk durağımız Karabük köyünde bulunan Perge Evlerine gitmek oldu. Burada Perge Evleri sahibi Zeki Çelik Bey ile de tanıştık. Aslında burada bir çay molası verip manzarayı seyrettikten sonra Karabük Muhtarı Muhittin Toşur   kardeşimi ziyaret edecektik. Perge doğa evleri tamamen tabiat harikası bir yerde kurulmuştu. Bulunduğu yerde kaynak suları çıkıyordu. Orada olmak insana huzur veriyordu. Bir kez daha iyi ki Manavgatlıyım dedim. Bu arada Karabük Köyü muhtarını geleceğimize haber vermek için aradığımızda oda nezaket göstererek bizim yanımıza geldi. Hep birlikte güzel bir sohbet yaptık. Onları tanıdığım için mutluyum. Muhittin kardeşimde o bölgedeki en donanımlı muhtarlardan birisiydi. Nezaketi ve deneyimiyle ön plana çıkıyordu. Biraz sohbet ettikten sonra bu tabiat harikası yerden ayrılmak zor olsa da oradan ayrıldık çünkü buradan sonra gideceğimiz bir adres daha vardı. Orası Altınkaya / Zerk köyü idi. Dönüş yolunda Altınkaya Muhtarı Adem Öğren'i telefonla arayarak kendisini ziyaret edeceğimi söyleyince, kendisinin yayla yolunda olduğunu ama geri dönebileceğini söyleyince böyle nezaketli bir kardeşimin programını bozmaya kıyamadım. Tekrar ziyaret etme sözü vererek kendisini Konya'ya davet ettim. Daha sonra Hüseyin Şimşek kardeşimi kamping alanına bırakarak  Manavgat ziyaretlerime devam ettik.

Mustafakutun

merhabaşelale.com

Bu haber 684 defa okunmuştur.